9. i 10. rujna u Hotelu Amadria u Šibeniku
Nakon prve iznimno uspješne Akademije na kojoj se tražilo mjesto više, Libusoft Cicom uz podršku Hrvatske zajednice općina organizira novu Akademiju za čelnike i pročelnike!
Ovoga puta skup će se održati na jadranskoj obali, kako bi se u sadržajnom i dinamičnom, ali opuštenom i ugodnom ozračju, koje pruža kasno ljeto, ukazalo na neke vrlo složene i osjetljive procese i područja rada o kojima izravno ovisi uspješno funkcioniranje naših gradova i općina.
Uvažavajući sve čimbenike koji utječu na kvalitetno, zakonito i učinkovito upravljanje lokalnim jedinicama, pozivamo vas na dvodnevnu Akademiju za čelnike, pročelnike i sve ostale važne ljude bez kojih upravljanje lokalnim samoupravama ne bi bilo moguće.
Cilj ove edukativne akademije pod nazivom: Ograničenja, obveze i izazovi u upravljanju lokalnim jedinicama je pružiti jasnu i širu sliku najznačajnijih područja poslovanja, čije obavljanje nije izravno ni izričito propisano, odnosno uređeno pravnim i drugim normama, a od presudnog je značaja za uspješno funkcioniranje gradova i općina.
Akademija se održava 9. i 10. rujna 2021. u Hotelu Jure, u sklopu Amadria Parka Šibenik s početkom stručnog predavanja (09.09.2021.) u 11:00 sati (registracija sudionika, podjela materijala i kava dobrodošlice od 10:30 -11:00).
Detaljan program rada pogledajte pod linkom: https://www.spi.hr/akademija-za-celnike-i-procelnike-ogranicenja-obveze-i-izazovi-u-upravljanju-lokalnim-jedinicama-2/
Cijena za sudjelovanje na akademiji iznosi 2.400,00 kn + PDV po sudioniku. Za korisnike LC SPI rješenja cijena po sudioniku iznosi 1.800,00 kn + PDV
Kotizacija uključuje sudjelovanje na dvodnevnim stručnim predavanjima Akademije, konferencijski materijal, kavu dobrodošlice, kavu ili čaj za vrijeme pauze, ručak za dva dana.
Teme koje ćemo obrađivati:
Izvješće Državnog ured za reviziju kao pokazatelj ozbiljnih strukturnih nedostataka u našim gradovima i općinama
- Prikaz najčešćih nepravilnosti u radu gradova i općina
- Zašto izvješća DUR-a moramo shvatiti izrazito ozbiljno?
- Kako pristupiti provedbi naloga i preporuka DUR-a?
- O prekršajnoj odgovornosti gradonačelnika i načelnika za provedbu naloga i preporuka DUR-a, odnosno za nepravodobnu i nepotpunu naplatu prihoda
Izazovi u planiranju novog proračuna?
- Pravilna primjena proračunskih klasifikacija u procesu planiranja
- Maksimalna uključenost proračunskih korisnika u proces planiranja
- Utjecaj izmjena organizacijske strukture na proces planiranja i planske dokumente
- Kvalitetan plan kao podloga za ispravno izvršenje proračuna
Kako strateški planirati?
- Zakonski okvir
- Logički okvir strateškog planiranja
- Hijerarhija strateških dokumenata i strateškog planiranja
- Strateško planiranje i proračuni JLP(R)S
- Provedbeni programi JLP(R)S
Postoje li učinkoviti mehanizmi za provedbu kadrovskih i organizacijskih promjena u jedinicama lokalne samouprave?
- Je li uopće društveno prihvatljivo i prikladno govoriti o neučinkovitim i neprilagođenim ljudskim potencijalima?
- Koje radnje je i kojim redoslijedom nužno poduzeti kako bi se zakonito i učinkovito o provele organizacijske, a potom i eventualne kadrovske promjene u JLS?
- O radnopravnom položaju gradonačelnika i načelnika – imaju li čelnici radno vrijeme i pravo na godišnji odmor?
- Kako organizirati poslovanje u područjima rada koja nadilaze ustrojstvo JLS, odnosno sistematizacije radnih mjesta u okviru istih?
Naplata i otpis gradskih i općinskih prihoda – vječni/velik izazov kako za novoizabrane tako i za postojeće čelnike JLS
- Ograničenja ustrojstva i sistematizacije radnih mjesta kao prepreka učinkovitoj naplati prihoda
- Organizacija poslova otpisa i naplate prihoda i (nezamjenjiva) uloga čelnika u istoj
- Kako otpisati zastarjela potraživanja – različita situacije zahtijevaju različiti pristup
- Prisilna naplata i otpis zastarjelih potraživanja – samostalna područja rada ili neodvojivi međuovisni procesi?
Kako pravilno evidentiranti imovinu?
- Stanje evidencija imovine u jedinicama lokalne samouprave
- Jedinstveno mjesto evidentiranja imovine i kako ga ustrojiti
- Strukturiranje imovine kao važan čimbenik ispunjenja aktualnih i budućih zakonskih obveza
Komunalna infrastruktura kao temelj razvoja
- Što se sve može upisati kao komunalna infrastruktura – neotuđivo vlasništvo JLS?
- Treba li infrastruktura biti u potpunosti izgrađena da bi se proveo upis?
- Obeštećenje vlasnika za gubitak prava vlasništva
- Što kaže sudska praksa
Što predstoji izradi Strategije; evidentiranje kao nužan preduvjet izrade strategije
- Evidentiranje imovine kao nužan preduvjet izrade strategije pravnoj osnovi strateškog planiranja
- Što predstavlja strategija upravljanja imovinom?
- Rezultati donošenja i provođenja strategije upravljanja imovinom
- Pozitivni primjeri provođenja strategije upravljanja imovinom
Komunikacija s medijima
- Na koji način predstaviti projekte prema građanima?
- Kako animirati mediji da poprate događanja?
- Što je sve bitno u komunikaciji?
- Što znaju građani/birači o stručnim područjima rada i zakonskim obvezama gradova i općina?
Digitalno poslovanje –opterećenje ili prilika?
- Na koji način nova Uredba o uredskom poslovanju utječe na JLS
- Zašto digitalizirati poslovanje
- Kako potaknuti zaposlenike na informatizaciju
- Na koji način digitalizacija utječe na građane
- Kako biti transparentan prema građanima – jesu li vijećnička pitanja u obuhvatu prava na pristup informacijama?
Izazovi javne nabave
- Kako izbjeći financijske korekcije u postupcima jave nabave sufinanciranih iz ESI fondova
- Izvješće Državnog ured za reviziju u području jave nabave
- Nova praksa DKOM-a i VUS-a
- Izmjene u sustavu javne nabave – Žalbene naknade – ravnoteža procijenjene vrijednosti i prava na pristup žalbi